Het is belangrijk om altijd bereikbaar te zijn voor (potentiële) klanten, leveranciers of collega’s. Maar dit gaat helaas niet altijd. Het kan zijn dat je in een vergadering of in de auto zit. Op zulk soort momenten kan het handig zijn als je de telefoon kan doorschakelen of dat iemand anders de telefoon voor je op kan nemen en beantwoorden. Voor zulk soort situaties levert een telefoonservice de uitkomst. Dit is een extern bedrijf die je binnenkomende telefoontjes kan beantwoorden gedurende de werkdag. Er wordt dan een eigen telefoniste toegewezen die zich volledig heeft ingelezen in je bedrijf, zodat alle vragen goed beantwoord kunnen worden. Ga je op een formele of informele manier met je klanten om, dan kun je dit altijd doorgeven aan de telefoonservice, waardoor je klanten geen verschil zullen merken als iemand anders de telefoon opneemt. Het is zelfs mogelijk dat de telefoniste je eigen voicemail inspreekt. Dit kan handig zijn voor de avonduren, zodat je met een gerust hart je telefoon ook eens aan de kant kunt leggen. De voordelen van zo’n antwoordservice is dat je nooit meer storende telefoontjes hebt tijdens meetings of als je onderweg bent. Je loopt geen klanten meer mis en je professionaliseert de uitstraling van je bedrijf door altijd bereikbaar te zijn. Het klantencontact wordt geoptimaliseerd en je krijgt een eigen professionele telefoniste toegewezen met minimaal 5 jaar ervaring, waardoor de telefoontjes op een professionele wijze behandeld kunnen worden. Een service zoals deze kan uitkomst bieden voor al je telefoontjes, maar het is ook mogelijk dat zo’n externe telefoonservice afspraken kan maken in je eigen systeem, het beheren van je agenda, het terugbellen van je klanten en het beantwoorden van alle binnenkomen e-mails. Alle mogelijkheden zijn aan te passen aan de wensen die je hebt om je (potentiële) klanten zo goed mogelijk te woord te kunnen staan. |
http://www.antwoordservice-telefoonservice.nl/ |