Goede video marketing in Den Haag is een slimme manier van aandacht vragen voor je bedrijf of product. Een video houdt namelijk veel langer de aandacht vast van mensen dan een tekst. Daarnaast nodigt het ook meer uit om te bekijken en wordt de informatie ervan beter opgeslagen. Dat komt omdat er meestal een muziekje onder de video staat en zodra mensen dat muziekje weer horen dan zullen ze die audio automatisch en vaak onbewust koppelen aan jouw bedrijf of product. Op die manier bouw je vanzelf een klantenkring op door middel van een psychologisch spelletje die je speelt. Super slim en effectief! Denk als de klantHet is natuurlijk wel belangrijk dat de video de aandacht van de mensen vasthoudt en dat gebeurd alleen als het interessant is. Maar hoe zorg je nou dat het interessant is, wat is daar voor nodig? Ten eerste is het goed om na te denken wat voor soort mensen je wilt trekken. Wil je video marketing in Den Haag gebruiken als reclame voor een festival waar alleen maar metal muziek wordt gemaakt, dan is het niet handig om een lieflijk muziekje als audio te gebruiken voor je video. Je moet je dus afstemmen op de klant, alsof je in zijn schoenen staat. Op die manier trek je de juiste mensen. Koppelingen in het onderbewusteNaast de audio is het natuurlijk ook van belang dat de video mensen aantrekt. Over het algemeen werkt het goed om levendige kleuren te gebruiken in plaats van grauwe tinten. Ook is het aan te raden één specifieke kleur veel terug te laten komen. Mensen zullen deze kleur dan onbewust koppelen aan jouw bedrijf, dit werkt hetzelfde als met de muziek. Het is hierdoor geen simpel werkje en aangezien je al snel een stap mist is het handig om iemand in te zetten die je helpt met de video marketing in Den Haag. Wij helpen je graag in het proces om jouw bedrijf groot te laten worden. |