Insig

Wilt u uw bedrijfspand, parkeerterrein, sportveld of andere openbare ruimte beveiligen met een camerasysteem? Dan kan een cameramast uitkomst bieden. Door camera’s op een mast van de juiste hoogte te installeren, heeft u overzicht op het object dat u wilt beveiligen. Daarnaast kan niet iedereen zomaar bij de camera’s, waardoor ze deze niet zomaar weg kunnen halen of kunnen beschadigen. U beschermt dus niet alleen uw gebouw of terrein, maar ook de beveiligingscamera’s zelf. Zeker wanneer u de mast laat uitrusten met extra beveiliging, zoals inklimbeveiliging en stabilisatieplaten voor extra stevigheid.

Vind eenvoudig een cameramast die aan al uw wensen en eisen voldoet

Hoe ziet uw ideale cameramast eruit? Moet deze vast zijn, of heeft u het liefst een model dat u gemakkelijk kunt inklappen zodat onderhoud en installatie eenvoudiger plaats kunnen vinden? Heeft u daarnaast nog andere wensen? Het is allemaal mogelijk wanneer u uw cameramast bij Europmast uit Oisterwijk bestelt. Dit bedrijf heeft meer dan dertig jaar ervaring en levert zowel standaard masten als op maat gemaakte modellen. U vindt bij hen zeker een mast die aan al uw wensen voldoet, en zo niet dan maken ze deze gewoon voor u op maat. Daarnaast kunt u ook bij hen terecht voor andere soorten masten, zoals vlaggenmasten, wifimasten en lichtmasten. U vindt dus alle masten die u nodig heeft bij één bedrijf. Dat is wel zo gemakkelijk!

Meer informatie over de mogelijkheden

Heeft u moeite met het vinden van de juiste cameramast? Dan helpen de experts van Europmast u graag bij het maken van uw keuze. Ze voorzien u van meer informatie en adviseren u over de mogelijkheden die het beste op uw persoonlijke situatie aansluiten. Vervolgens maakt u uiteraard zelf de keuze voor de cameramast die u bestelt. Maar dankzij het advies en de extra informatie kunt u dit gemakkelijker en weloverwogen doen. Aarzel daarom niet en neem contact op met Europmast.

https://europmast.nl/

Insig

Bent u op zoek naar professionele railverlichting systemen voor uw bedrijfspand? Dan zit u goed bij CableSpace. Dit bedrijf biedt railverlichting systemen aan die een moderne look en een goede verlichting geven aan iedere ruimte. Het is raadzaam om deze te laten plaatsen door experts van dit bedrijf. De railverlichting systemen werken prima als u ook moderne verlichting in uw eigen huis wilt hebben. Een voordeel aan railverlichting systemen is dat de lampen zeer eenvoudig versteld kunnen worden. Ze zitten namelijk bevestigd aan de rails waardoor u ze makkelijk kunt herbevestigen.

Veel keuze uit diverse uitvoeringen en stijlen

Bij dit bedrijf vindt u railverlichting systemen in diverse uitvoeringen en stijlen. Wanneer u kiest voor deze vorm van verlichting, dan heeft u de mogelijkheid om verschillende aspecten van uw woning of kantoor uit te lichten zoals u wilt. Heeft u een winkel? Dan komen bepaalde producten beter tot hun recht dankzij de railverlichting systemen. CableSpace realiseert iedere keuze die u wilt maken. Zo kunt u de vorm en uitvoering perfect laten aansluiten op uw voorkeuren en op uw interieur. Uw woning of bedrijfspand wordt zo nog mooier en het valt beter op in zijn geheel. Daarnaast biedt dit bedrijf ook maatwerk, zodat u ervan zeker kunt zijn dat deze verlichting systemen aan al uw wensen en eisen voldoen.

Schakel een expert in

Heeft u interesse in een speciaal verlichting systeem voor uw woning of bedrijfspand? Schakel dan een specialist in van dit bedrijf. Het personeel van dit bedrijf is NEN 3140-gecertificeerd, waardoor ze beschikken over alle benodigde kennis en altijd op de hoogte zijn van de laatste ontwikkelingen. Dit bedrijf beschikt over vele specialisten, zodat ze u zo snel mogelijk kunnen helpen met het installeren van uw verlichtingsystemen. Bent u benieuwd naar de mogelijkheden? Neem dan contact op via de contactgegevens op hun website.

https://www.cablespace.nl/

Insig

Heeft u het ook helemaal gehad met de hete zomers? Kunt u door de warmte niet goed functioneren op het werk en heeft u in de klamme nachten moeite met slapen? Een airco aanschaffen is dan dé oplossing! Het is echter wel slim om deze te laten installeren door een professional. Dan weet u immers zeker dat alles goed en veilig werkt. Als u in Limburg woont of werkt, is een airco installateur van Colson een aanrader. Dit bedrijf is gevestigd in Maastricht en bedient zowel de zakelijke als de particuliere markt. Of u nu dus op kantoor of in huis een airco nodig heeft; Colson helpt u graag. Kies de airco die bij u past en laat deze vakkundig installeren. Dan heeft u nooit mee last van de hitte.

De vele voordelen van een airco

Een airco laten installeren door een installateur van Colson uit Limburg, heeft verschillende voordelen. Uiteraard zorgt een airco voor een prettige binnentemperatuur. Zeker op hete dagen is dit een verademing. In een koele omgeving kunt u zich beter concentreren en slapen. Daarnaast helpt een airco ook bij het verminderen van allergische klachten en astma. Dat zijn natuurlijk prettige bijkomstigheden. De specialisten van Colson vertellen u graag meer over alle voordelen van airco’s en geven graag persoonlijk advies. Zo koopt u zeker een goede airco voor uw woning of bedrijfsruimte.

Diverse koelsystemen en een uitstekende service

Al bijna veertig jaar is Colson uit Maastricht actief als airco installateur voor zowel bedrijven als particulieren in en rondom Limburg. Daarnaast biedt dit bedrijf ook diverse koel- en vriessystemen aan. Deze zijn ideaal voor de horeca. Ook het onderhoud en aanverwante service voor deze systemen kunt u aan de experts van Colson overlaten. Dit zijn allen geschoolde koeltechnici en zij weten als geen ander hoe ze elk technisch probleem moeten verhelpen. Zo wordt u geheel ontzorgd.

https://www.colson.nl/

Insig

Een goede stroom aan goederen importeren uit China kan op gang komen als u de support en expertise van Commercial Support Pacific Limited (CSP) inwint. Door een samenwerking aan te gaan met dit bedrijf, weet u zeker dat u met een professional in zee gaat die op de hoogte is van de regelgeving die voor uw producten van toepassing is. Onvoorziene regels en ontwikkelingen zorgen zo niet voor teleurstellingen en uitstel van een effectief productieproces. U wilt immers snel van start gaan in de productie van nieuwe goederen, om deze vervolgens eenvoudig naar Nederland over te brengen. Goederen importeren uit China is echter onderhevig aan regelgeving, dus is het verstandig om samen te werken met een externe partij, die bekend is met de Chinese markt en de hier geldende voorwaarden.

Productieproces opstarten

Zeker als u niet bekend bent met de Chinese markt, maar hier wel graag uw producten vandaan wilt halen, kan de steun van een expert nodig zijn. U zult anders eerst een kantoor op locatie moeten regelen en het juiste personeel vinden die alles voor u op poten zet. Hier kan echter veel tijd mee verloren gaan, zonder dat u de garantie heeft dat uw producten ook daadwerkelijk hun weg naar de Nederlandse markt vinden. Een stuk eenvoudiger wordt het als u een bedrijf inhuurt dat alle zorgen voor u wegneemt. CSP is bekend met de werking van het productieproces en heeft nauwe contacten met een breed scala aan leveranciers die kunnen worden ingezet om het importeren van goederen uit China mogelijk te maken. Hierbij wordt volop aandacht gegeven aan de regelgeving die geldt voor de producten die u hier wilt maken.

Besparingen op kosten

Door het importeren van goederen uit China over te laten aan CSP heeft u zelf geen omkijken meer naar alle regels en wetten. U wordt daarentegen wel gedurende het gehele productieproces op de hoogte gehouden, zodat u precies weet wat er met uw producten gebeurt. U kunt aanzienlijk op kosten besparen door gebruik te maken van de expertise en kennis van CSP. Zij zorgen voor uitstekende kwaliteit en een efficiënt proces in de productie en de import van uw goederen.

https://www.cspacific.com/

Insig

Een AOV online afsluiten zorgt voor eenvoud en gemak. U heeft namelijk niet meer te maken met tussenpersonen of opdringerige verzekeringsadviseurs. Daarnaast scheelt het u ook erg in de kosten, op het moment dat u een AOV online afsluit. Want wanneer u ervoor kiest om uw eigen AOV online af te sluiten, betaalt u nooit advies-, bemiddelings- en afsluitkosten. Bent u op zoek naar een betrouwbare partij waarbij u de AOV online kunt afsluiten? Dan is Veza Verzekeringen wellicht iets voor u. Zij beschikken over de AOV Zelf Afsluiten tool, waarmee u dit in een paar minuten geregeld heeft.

Zo kunt u een AOV online afsluiten

Ten eerste is het belangrijk dat u onderzoek doet naar welke AOV-aanbieder het beste bij uw situatie past. Er zijn veel partijen waarbij u de AOV online kunt afsluiten. Veza Verzekeringen is er hier één van. En bij hen kunt u gebruikmaken van de makkelijke AOV Zelf Afsluiten tool. Wanneer u via hen de AOV online wilt afsluiten, kunt u een duidelijk stappenplan volgen. Voer altijd alle gegevens in die er van u gevraagd worden. Dit zijn vooral vragen over uw beroep en de werkzaamheden die u dagelijks verricht. Verder wordt er ook gevraagd naar uw inkomen, opleiding en of u bepaalde sporten uitoefent. Het is belangrijk dat u de gegevens naar waarheid invult, want er kan u om een gezondheidsverklaring gevraagd worden om dit te controleren.

Veza Verzekeringen is er op elk gebied voor u

Veza Verzekeringen biedt haar klanten al ruim 15 jaar de meest volledige en scherp geprijsde verzekeringen aan. Of u nu op zoek bent naar een particuliere, zakelijke of zorggerelateerde verzekering. U kunt op elk gewenst gebied en moment bij hen terecht. Wanneer u meer wil weten over het aanbod van Veza Verzekeringen, kunt u een afspraak bij hen maken. Zij voorzien zowel potentiële als bestaande klanten van passend en vakkundig advies. Ook is het mogelijk om verschillende polissen met elkaar te vergelijken. Zij hebben namelijk hun eigen vergelijkingstool, waarmee u altijd bent verzekerd van de beste prijs-kwaliteitverhouding. Het is zelfs mogelijk om uw huidige polissen te vergelijken met de rest van de aanbieders.

https://www.vezaverzekeringen.nl/

Insig

Gaat u een groot evenement organiseren? Dan is een goede beveiliging hierbij belangrijk. Bosec Security helpt u hier graag bij. Deze beveiligingsexpert is gevestigd in Heerlen en is actief in heel Zuid-Nederland. Zij doen niet alleen fysieke beveiliging, maar ook zorgen zij bijvoorbeeld voor verkeersregeling. Verder bieden zij ook andere diensten aan op het gebied van beveiliging. Ze zijn dé specialist voor beveiliging op kleine, maar ook op grote evenementen. Zo worden uw bezoekersstromen altijd in goede banen geleid. Hierbij helpt een goede beveiliging op evenementen zeker.

Deze specialist helpt u van A tot Z

Als u een beveiligingsproject heeft, wordt u tijdens het gehele traject begeleidt door uw eigen projectmanager. Hij/zij regelt alles voor u, van het bekijken van uw hulpvraag tot de daadwerkelijke beveiliging. Ook bij het aanvragen van eventuele vergunningen helpt deze specialist u graag. Zo biedt Bosec Security u een complete dienstverlening. Hierbij hoort ook een stukje advies en aansturing. Ook zorgen ze voor een goede communicatie tussen de verschillende partijen. U heeft de keuze uit verschillende pakketten met vooraf vastgestelde diensten, zodat alles voor iedereen duidelijk is. Dit bevordert ook de communicatie.

Vraag naar wat er mogelijk is

Bosec Security is al jarenlang dé specialist op het gebied van alles wat er bij beveiliging komt kijken. Dit doen zij voor kleine particuliere evenementen, maar ook voor grote festivals. Ze hebben in het verleden de beveiliging verzorgd op onder ander Pinkpop, maar ook op kleinere evenementen als Limburgs Mooiste. Is uw interesse gewekt en wilt u weten wat er voor uw evenement mogelijk is? Vraag dan naar de mogelijkheden door even te bellen met dit bedrijf. Zo wordt er voor uw behoeften een op maat gemaakt plan opgesteld. Zo hoeft u zich over de veiligheid op uw evenement geen zorgen te maken! U hoeft alleen maar te zorgen voor een mooi programma voor uw festival of ander evenement.

https://www.bosec.net/

Insig

U kent het vast wel; een huis vinden is al moeilijk, laat staan een geschikt bedrijfspand in Bergen op Zoom. Easyspaces heeft projecten lopen voor bedrijfsruimte in Bergen op Zoom. En niet zomaar bedrijfsruimte! Elk project is gefocust op verschillende behoeftes van bedrijven bij het vinden van een bedrijfsruimte. Geen normale kantoorruimtes dus, als u voor Easyspaces kiest. Dit bedrijf opereert in Bergen op Zoom, gunstig gelegen in Noord-Brabant. Het grootste deel van hun projecten gaat om bedrijfspanden in het steeds hipper wordende Havenkwartier van Bergen op Zoom. Renovaties en modernisering hebben ervoor gezorgd dat dit gebied steeds aantrekkelijker is geworden voor (kleine) bedrijven om zich te vestigen. Bent u de volgende?

De Suikerfabriek als uw nieuw bedrijfspand in Bergen op Zoom?

De Suikerfabriek is een van de populairste projecten die op dit moment lopen. Dit historische pand, gelegen in het Havenkwartier van Bergen op Zoom, biedt het ideale bedrijfspand voor bedrijven die genoeg hebben aan een (kleine) afgesloten werkplek. U huurt dus niet een heel gebouw maar een afgesloten kantoorunit. Het fijne is dat u gebruik kunt maken van alle gedeelde faciliteiten. De toiletten, keuken, parkeergarage en vergaderruimtes worden allemaal gedeeld door u en de medehuurders. Dit alles zit gewoon inbegrepen in de huurprijs. Ideaal toch?

Een ander project: De Poort van Berrege

Nog niet overtuigd? Heeft u behoefte aan een ander soort bedrijfspand in Bergen op Zoom? Misschien is De Poort van Berrege dan iets voor u. De Poort van Berrege ligt aan het Waterfront-Industriegebied van Bergen op Zoom en is zeer goed bereikbaar. De formule van dit smaakvolle pand is ‘office & storage’, oftewel kantoorruimte en opslagruimte. Er zijn in dit pand verschillende soorten opslagruimtes te huur die u als toevoeging naast uw kantoorruimte kunt huren. Zo is uw bedrijfspand op maat gemaakt! Een aantal van de bedrijven die u al voorgingen en zijn gevestigd in De Poort van Berrege zijn: Dutch Water Tech, Easyprojects, Stichting Inzet Voor Zorg en RondomThuis.

https://www.easyspaces.nl/

Insig

De administratie uitbesteden aan een goed administratiekantoor levert u veel voordelen op. Het is dan ook niet voor niets dat steeds meer bedrijven kiezen voor de administratie uitbesteden in plaats van de administratie zelf verzorgen. Zo is het uitbesteden van de administratie in verreweg de meeste gevallen voordeliger dan iemand in dienst nemen voor het voeren van de boekhouding.

De administratie uitbesteden levert veel voordelen op

Voor alle bedrijven, groot en klein, levert de administratie uitbesteden belangrijke voordelen op. Wij delen de belangrijkste drie voordelen graag met u.

1. U bespaart veel tijd

Onderzoek wijst uit dat bedrijven binnen het MKB op jaarbasis maar liefst een ruime 25 werkdagen kunnen besparen door de administratie uit te besteden. Gaat u de administratie uitbesteden aan een administratiekantoor, zoals aan Valk Administraties? Dan kunt u deze werkdagen dus jaarlijks extra besteden aan het behalen van nieuwe successen voor uw bedrijf.

2. U bent zeker dat alles altijd op orde is

Het is vanzelfsprekend belangrijk dat de administratie van uw bedrijf altijd op orde is. Veel ondernemers stellen het voeren van de administratie steeds uit, waardoor de zaken uiteindelijk achter gaan lopen. Hierdoor is de administratie niet altijd op orde en dit kan problemen geven bij een controle. De administratie uitbesteden zorgt ervoor dat uw boekhouding wél altijd op orde is.

3. U kunt de winst verhogen

De administratie uitbesteden kost niet veel wanneer u het in verhouding zet tot de tijd die u ervoor terug krijgt. Deze tijd kunt u besteden aan uw core business, waardoor u volop kansen heeft om meer winst te gaan draaien. In 25 extra werkdagen per jaar kunt u veel meer bereiken dan dat het uitbesteden van de administratie u kost. Uiteindelijk kunt u dus de winst verhogen door de administratie uit te besteden aan een ervaren administratiekantoor. Wel zo prettig, nietwaar?

https://valkadministraties.nl/

Insig

U bent werkgever

U bent als organisatie uniek. U wilt een betrouwbare partner die u meerwaarde biedt en die levert wat u vraagt. Dát is de manier waarop u wilt werken.

Niet kletsen, maar aanpakken. Luisteren en professioneel meedenken. Simpelweg het beste willen voor onze klanten. Dát is de manier waarop Werkcontact werkt.

Als organisatie heeft u te maken met verschillende zaken op het gebied van Personeel & Arbeid. Werkcontact kan uw uw partner worden bij zaken op het gebied van Personeel & Arbeid, zoals outplacement en re-integratie.

Outplacement

Reorganisaties, fusies en herstructureringen hebben immers vaak gevolgen voor de omvang en samenstelling van uw personeelsbestand. Outplacement vormt dan een mensgerichte en kostenbesparende oplossing om tot de juiste personeelssamenstelling te komen. Werkcontact verzorgt professionele, resultaatgerichte begeleiding van (groepen) medewerkers waarvan de arbeidsplaats komt te vervallen.

Wij stellen twee zaken centraal: uw sociale imago en het welbevinden van de werknemer. Beiden zijn bij ons verzekerd van deskundigheid en mensgerichtheid, dat resulteert in het behalen van de doelstelling.

Door ons hechte netwerk staan wij midden in de arbeidsmarkt. Dit voorspelt een voorspoedige herplaatsing van uw medewerker. Wij richten in het outplacementtraject direct op de concrete arbeidsmogelijkheden van uw medewerker. Onder begeleiding van een persoonlijke consultant geven actiegerichte jobcoaching, jobclubs en empowermenttraingen richting aan dit proces.

Uw werknemer heeft één vaste contactpersoon: de consultant. Onze consultants zijn deskundig in outplacement. Zij beschikken over een uitgebreid netwerk, kennen de weg in het woud van wetten en regels en spreken de taal van bedrijfsartsen en andere specialisten. Zij zijn daardoor uitstekend in staat om u en uw werknemer te adviseren en te ondersteunen bij de soms lastige stappen die genomen moeten worden.

Re-integratie

De wetgeving verplicht u tot re-integratie van verzuimende werknemers. Een complexe taak. De regels zijn niet alleen voortdurend aan verandering onderhevig, maar bovendien heeft u met een groot aantal betrokken partijen te maken: de werknemer, het UWV, de Arbo-dienst, een bedrijfsarts. Onderzocht moet worden wat de reden van het verzuim is en hoe uw werknemer weer blijvend aan passend werk komt.

 

https://www.outplacementbureau.nl

Insig

Wanneer u gebruikmaakt van de diensten van Belastingkantoor Mutandis, het administratiekantoor in Hilversum, profiteert u van enkele voordelen. Zo ontvangt u altijd persoonlijke begeleiding van een vaste contactpersoon. Hiervan kunt u verwachten dat hij of zij proactief is en helder en duidelijk advies geeft. Ook is uw contactpersoon altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van belastingen en bedrijfsadministratie. Ook worden er altijd duidelijke afspraken gemaakt, bijvoorbeeld over de kosten. Er wordt altijd met vaste tarieven gewerkt en kunnen u een besparing tot 40% op uw administratiekosten bieden. Tot slot is Belastingkantoor Mutandis geregistreerd in het Register van Erkend Belastingadviseurs.

Uw gehele administratie geregeld

Veel ondernemers is het een doorn in het oog: het doen van de bedrijfsadministratie. Het is een tijdrovende klus die door de veranderende regels alleen maar ingewikkelder wordt. Toch is het wel belangrijk dat dit juist gebeurt, want dan weet u hoe uw bedrijf er financieel voor staat en neemt u de juiste beslissingen voor de toekomst. Ook prettig: uw administratie wordt geregeld, terwijl u zich bezighoudt met uw bedrijfsvoering! De specialisten doen ondertussen bijvoorbeeld uw loonadministratie. Men berekent de juiste lonen, maakt overzichtelijke loonstroken en vult de aangifte loonbelasting voor u in. Ook pensioenzaken voor uw medewerkers worden geregeld. Wilt u (een deel van) uw administratie toch zelf blijven doen? Dit kan eenvoudig in het online boekhoudsysteem van het administratiekantoor uit Hilversum.

Waar kunt u het administratiekantoor uit Hilversum voor inschakelen?

Behalve voor het doen van de loon- en belastingadministratie, doen de deskundige medewerkers van het administratiekantoor in Hilversum ook met plezier uw financiële administratie. Zo stellen zij jaarrekeningen en de deponeringsstukken voor de KvK op. Ze adviseren u verder graag op bedrijfseconomisch en fiscaal vlak. Ook ondersteunen ze u bij boekenonderzoeken en helpen u bij het opstellen van bezwaarschriften. Wilt u een onderneming starten of juist beëindigen? Ook dan helpen ze u graag verder.

http://www.mutandis.nl