Insig

Gaat u een groot evenement organiseren? Dan is een goede beveiliging hierbij belangrijk. Bosec Security helpt u hier graag bij. Deze beveiligingsexpert is gevestigd in Heerlen en is actief in heel Zuid-Nederland. Zij doen niet alleen fysieke beveiliging, maar ook zorgen zij bijvoorbeeld voor verkeersregeling. Verder bieden zij ook andere diensten aan op het gebied van beveiliging. Ze zijn dé specialist voor beveiliging op kleine, maar ook op grote evenementen. Zo worden uw bezoekersstromen altijd in goede banen geleid. Hierbij helpt een goede beveiliging op evenementen zeker.

Deze specialist helpt u van A tot Z

Als u een beveiligingsproject heeft, wordt u tijdens het gehele traject begeleidt door uw eigen projectmanager. Hij/zij regelt alles voor u, van het bekijken van uw hulpvraag tot de daadwerkelijke beveiliging. Ook bij het aanvragen van eventuele vergunningen helpt deze specialist u graag. Zo biedt Bosec Security u een complete dienstverlening. Hierbij hoort ook een stukje advies en aansturing. Ook zorgen ze voor een goede communicatie tussen de verschillende partijen. U heeft de keuze uit verschillende pakketten met vooraf vastgestelde diensten, zodat alles voor iedereen duidelijk is. Dit bevordert ook de communicatie.

Vraag naar wat er mogelijk is

Bosec Security is al jarenlang dé specialist op het gebied van alles wat er bij beveiliging komt kijken. Dit doen zij voor kleine particuliere evenementen, maar ook voor grote festivals. Ze hebben in het verleden de beveiliging verzorgd op onder ander Pinkpop, maar ook op kleinere evenementen als Limburgs Mooiste. Is uw interesse gewekt en wilt u weten wat er voor uw evenement mogelijk is? Vraag dan naar de mogelijkheden door even te bellen met dit bedrijf. Zo wordt er voor uw behoeften een op maat gemaakt plan opgesteld. Zo hoeft u zich over de veiligheid op uw evenement geen zorgen te maken! U hoeft alleen maar te zorgen voor een mooi programma voor uw festival of ander evenement.

https://www.bosec.net/

Insig

U kent het vast wel; een huis vinden is al moeilijk, laat staan een geschikt bedrijfspand in Bergen op Zoom. Easyspaces heeft projecten lopen voor bedrijfsruimte in Bergen op Zoom. En niet zomaar bedrijfsruimte! Elk project is gefocust op verschillende behoeftes van bedrijven bij het vinden van een bedrijfsruimte. Geen normale kantoorruimtes dus, als u voor Easyspaces kiest. Dit bedrijf opereert in Bergen op Zoom, gunstig gelegen in Noord-Brabant. Het grootste deel van hun projecten gaat om bedrijfspanden in het steeds hipper wordende Havenkwartier van Bergen op Zoom. Renovaties en modernisering hebben ervoor gezorgd dat dit gebied steeds aantrekkelijker is geworden voor (kleine) bedrijven om zich te vestigen. Bent u de volgende?

De Suikerfabriek als uw nieuw bedrijfspand in Bergen op Zoom?

De Suikerfabriek is een van de populairste projecten die op dit moment lopen. Dit historische pand, gelegen in het Havenkwartier van Bergen op Zoom, biedt het ideale bedrijfspand voor bedrijven die genoeg hebben aan een (kleine) afgesloten werkplek. U huurt dus niet een heel gebouw maar een afgesloten kantoorunit. Het fijne is dat u gebruik kunt maken van alle gedeelde faciliteiten. De toiletten, keuken, parkeergarage en vergaderruimtes worden allemaal gedeeld door u en de medehuurders. Dit alles zit gewoon inbegrepen in de huurprijs. Ideaal toch?

Een ander project: De Poort van Berrege

Nog niet overtuigd? Heeft u behoefte aan een ander soort bedrijfspand in Bergen op Zoom? Misschien is De Poort van Berrege dan iets voor u. De Poort van Berrege ligt aan het Waterfront-Industriegebied van Bergen op Zoom en is zeer goed bereikbaar. De formule van dit smaakvolle pand is ‘office & storage’, oftewel kantoorruimte en opslagruimte. Er zijn in dit pand verschillende soorten opslagruimtes te huur die u als toevoeging naast uw kantoorruimte kunt huren. Zo is uw bedrijfspand op maat gemaakt! Een aantal van de bedrijven die u al voorgingen en zijn gevestigd in De Poort van Berrege zijn: Dutch Water Tech, Easyprojects, Stichting Inzet Voor Zorg en RondomThuis.

https://www.easyspaces.nl/

Insig

De administratie uitbesteden aan een goed administratiekantoor levert u veel voordelen op. Het is dan ook niet voor niets dat steeds meer bedrijven kiezen voor de administratie uitbesteden in plaats van de administratie zelf verzorgen. Zo is het uitbesteden van de administratie in verreweg de meeste gevallen voordeliger dan iemand in dienst nemen voor het voeren van de boekhouding.

De administratie uitbesteden levert veel voordelen op

Voor alle bedrijven, groot en klein, levert de administratie uitbesteden belangrijke voordelen op. Wij delen de belangrijkste drie voordelen graag met u.

1. U bespaart veel tijd

Onderzoek wijst uit dat bedrijven binnen het MKB op jaarbasis maar liefst een ruime 25 werkdagen kunnen besparen door de administratie uit te besteden. Gaat u de administratie uitbesteden aan een administratiekantoor, zoals aan Valk Administraties? Dan kunt u deze werkdagen dus jaarlijks extra besteden aan het behalen van nieuwe successen voor uw bedrijf.

2. U bent zeker dat alles altijd op orde is

Het is vanzelfsprekend belangrijk dat de administratie van uw bedrijf altijd op orde is. Veel ondernemers stellen het voeren van de administratie steeds uit, waardoor de zaken uiteindelijk achter gaan lopen. Hierdoor is de administratie niet altijd op orde en dit kan problemen geven bij een controle. De administratie uitbesteden zorgt ervoor dat uw boekhouding wél altijd op orde is.

3. U kunt de winst verhogen

De administratie uitbesteden kost niet veel wanneer u het in verhouding zet tot de tijd die u ervoor terug krijgt. Deze tijd kunt u besteden aan uw core business, waardoor u volop kansen heeft om meer winst te gaan draaien. In 25 extra werkdagen per jaar kunt u veel meer bereiken dan dat het uitbesteden van de administratie u kost. Uiteindelijk kunt u dus de winst verhogen door de administratie uit te besteden aan een ervaren administratiekantoor. Wel zo prettig, nietwaar?

https://valkadministraties.nl/

Insig

U bent werkgever

U bent als organisatie uniek. U wilt een betrouwbare partner die u meerwaarde biedt en die levert wat u vraagt. Dát is de manier waarop u wilt werken.

Niet kletsen, maar aanpakken. Luisteren en professioneel meedenken. Simpelweg het beste willen voor onze klanten. Dát is de manier waarop Werkcontact werkt.

Als organisatie heeft u te maken met verschillende zaken op het gebied van Personeel & Arbeid. Werkcontact kan uw uw partner worden bij zaken op het gebied van Personeel & Arbeid, zoals outplacement en re-integratie.

Outplacement

Reorganisaties, fusies en herstructureringen hebben immers vaak gevolgen voor de omvang en samenstelling van uw personeelsbestand. Outplacement vormt dan een mensgerichte en kostenbesparende oplossing om tot de juiste personeelssamenstelling te komen. Werkcontact verzorgt professionele, resultaatgerichte begeleiding van (groepen) medewerkers waarvan de arbeidsplaats komt te vervallen.

Wij stellen twee zaken centraal: uw sociale imago en het welbevinden van de werknemer. Beiden zijn bij ons verzekerd van deskundigheid en mensgerichtheid, dat resulteert in het behalen van de doelstelling.

Door ons hechte netwerk staan wij midden in de arbeidsmarkt. Dit voorspelt een voorspoedige herplaatsing van uw medewerker. Wij richten in het outplacementtraject direct op de concrete arbeidsmogelijkheden van uw medewerker. Onder begeleiding van een persoonlijke consultant geven actiegerichte jobcoaching, jobclubs en empowermenttraingen richting aan dit proces.

Uw werknemer heeft één vaste contactpersoon: de consultant. Onze consultants zijn deskundig in outplacement. Zij beschikken over een uitgebreid netwerk, kennen de weg in het woud van wetten en regels en spreken de taal van bedrijfsartsen en andere specialisten. Zij zijn daardoor uitstekend in staat om u en uw werknemer te adviseren en te ondersteunen bij de soms lastige stappen die genomen moeten worden.

Re-integratie

De wetgeving verplicht u tot re-integratie van verzuimende werknemers. Een complexe taak. De regels zijn niet alleen voortdurend aan verandering onderhevig, maar bovendien heeft u met een groot aantal betrokken partijen te maken: de werknemer, het UWV, de Arbo-dienst, een bedrijfsarts. Onderzocht moet worden wat de reden van het verzuim is en hoe uw werknemer weer blijvend aan passend werk komt.

 

https://www.outplacementbureau.nl

Insig

Wanneer u gebruikmaakt van de diensten van Belastingkantoor Mutandis, het administratiekantoor in Hilversum, profiteert u van enkele voordelen. Zo ontvangt u altijd persoonlijke begeleiding van een vaste contactpersoon. Hiervan kunt u verwachten dat hij of zij proactief is en helder en duidelijk advies geeft. Ook is uw contactpersoon altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van belastingen en bedrijfsadministratie. Ook worden er altijd duidelijke afspraken gemaakt, bijvoorbeeld over de kosten. Er wordt altijd met vaste tarieven gewerkt en kunnen u een besparing tot 40% op uw administratiekosten bieden. Tot slot is Belastingkantoor Mutandis geregistreerd in het Register van Erkend Belastingadviseurs.

Uw gehele administratie geregeld

Veel ondernemers is het een doorn in het oog: het doen van de bedrijfsadministratie. Het is een tijdrovende klus die door de veranderende regels alleen maar ingewikkelder wordt. Toch is het wel belangrijk dat dit juist gebeurt, want dan weet u hoe uw bedrijf er financieel voor staat en neemt u de juiste beslissingen voor de toekomst. Ook prettig: uw administratie wordt geregeld, terwijl u zich bezighoudt met uw bedrijfsvoering! De specialisten doen ondertussen bijvoorbeeld uw loonadministratie. Men berekent de juiste lonen, maakt overzichtelijke loonstroken en vult de aangifte loonbelasting voor u in. Ook pensioenzaken voor uw medewerkers worden geregeld. Wilt u (een deel van) uw administratie toch zelf blijven doen? Dit kan eenvoudig in het online boekhoudsysteem van het administratiekantoor uit Hilversum.

Waar kunt u het administratiekantoor uit Hilversum voor inschakelen?

Behalve voor het doen van de loon- en belastingadministratie, doen de deskundige medewerkers van het administratiekantoor in Hilversum ook met plezier uw financiële administratie. Zo stellen zij jaarrekeningen en de deponeringsstukken voor de KvK op. Ze adviseren u verder graag op bedrijfseconomisch en fiscaal vlak. Ook ondersteunen ze u bij boekenonderzoeken en helpen u bij het opstellen van bezwaarschriften. Wilt u een onderneming starten of juist beëindigen? Ook dan helpen ze u graag verder.

http://www.mutandis.nl

Insig

De bedrijfsautoverzekering van 123bestelautoverzekering.nl is eenvoudig af te sluiten op de website van deze specialist. Hier vergelijkt u de aanbiedingen van verschillende verzekeraars met elkaar. U krijgt een duidelijk overzicht in mogelijke dekkingen. Zo vindt u gemakkelijk een bedrijfsautoverzekering die bij u past. U vraagt een offerte aan, die u binnen enkele dagen in uw mailbox ontvangt. Bij de keuze voor uw bedrijfsautoverzekering is het belangrijk dat u kiest voor de dekking die past bij uw rijgedrag. Daarnaast kiest u voor het bedrag aan eigen risico dat bij u past. Heeft u vaak schade? Kies dan voor een lager eigen risico. Gebeurt er niet zo vaak iets met uw bedrijfsauto, dan is het op termijn voordeliger om een hoger eigen risico af te sluiten. Ook verschilt het per verzekeraar of u uw eigen autoschadeherstelbedrijf kunt kiezen. Zo gaat u goed verzekerd de weg op.

Een voordelige bedrijfsautoverzekering voor ondernemers

Bij het afsluiten van een bedrijfsautoverzekering profiteren ondernemers van een aantal voordelen. Zo kunnen zij de BTW van de verzekering verhalen op de aanschaf en het onderhoud van de auto. Hierdoor kunnen zij de BTW terugvragen en profiteren zij van een lagere premie. Dat is nog eens voordelig!

Optimaal verzekerd met de juiste bedrijfsautoverzekering

Met het afsluiten van een bedrijfsautoverzekering alleen bent u er nog niet. Hiermee is namelijk alleen uw auto verzekerd, maar uw medewerkers in de auto niet. Om ervoor te zorgen dat uw personeel ook goed verzekerd is, sluit u op 123bestelautoverzekering ook eenvoudig een schadeverzekering voor inzittenden af. Hiermee is ook de bestuurder van de auto verzekerd. De verzekering keert altijd uit bij overlijden of blijvende invaliditeit, ongeacht het aantal inzittenden, wie er gereden heeft en wie er schuldig was aan het ongeluk. De schade wordt snel afgehandeld en de kosten worden verhaald op de veroorzaker van het ongeluk, indien dit mogelijk is.

https://www.123bestelautoverzekering.nl/

Insig

Creëer een unieke sfeer in een ruimte met lijnverlichting. Hiermee vult u eenvoudig de inrichting in uw showroom, fabriekshal of kantoorpand aan. Deze laat u installeren door de specialisten van CableSpace. Lijnverlichting geeft een unieke sfeer, maar is daarnaast ook erg veelzijdig. Dit komt doordat lijnverlichting bestaat uit verschillende delen die verlengt en ingekort kunnen worden. Hierdoor is het zeer eenvoudig om tijdens het installatieproces aanpassingen te doen en met verbouwingen is het eenvoudig uit te breiden. Voor de stroomtoevoer is het aan te raden om een spanningsrail te laten installeren door CableSpace. Een spanningsrail zorgt ervoor dat de elektriciteit veilig en snel wordt vervoerd.

Dit is waarvoor u lijnverlichting gebruikt

Bent u bekend met de toepassing van lijnverlichting in uw pand? Lijnverlichting geeft een ruimte een unieke uitstraling en is daarnaast erg efficiënt. Zo wordt het gebruikt om grote ruimtes te verlichten, zoals fabrieken, maar u ziet het ook terug in showrooms en winkels. Of u nu een kantoor, winkel, showroom of fabriek heeft, een specialist als CableSpace zorgt ervoor dat lijnverlichting altijd perfect past bij uw bedrijfspand. Zij hebben al meer dan 20 jaar ervaring in het uitvoeren van montagetechniek, zoals het installeren van lijnverlichting en een spanningsrail, en zijn inmiddels uitgegroeid tot marktleider op dit gebied. CableSpace verzorgt de professionele installatie van uw complete elektriciteitsnetwerk.

Compact elektriciteit vervoeren met een spanningsrail

Schakel voor de juiste organisatie van de elektriciteitsstromen in uw kantoor, winkel of fabriek een professional in. Hiermee vergroot u de veiligheid voor u en uw werknemers. Bovendien zijn reparaties gemakkelijk op te lossen. Hoe u dit doet? Met een spanningsrail op maat van CableSpace. Deze specialist zorgt ervoor dat de elektriciteit op een efficiënte en compacte wordt vervoerd en dat terwijl er rekening wordt gehouden met People, Planet en Profit. Zo weet u zeker dat de elektriciteitsstromen goed geregeld zijn en u zo milieuvriendelijk onderneemt. CableSpace zorgt er daarnaast ook voor dat uw pand wordt voorzien van nieuwe werkplekverlichting van de hoogste kwaliteit om de juiste sfeer te creëren in elke ruimte.

Insig

Als ondernemer heeft u het vaak druk en niet altijd tijd voor de financiële administratie. Daarom is het een goed idee Partners in Finance in te schakelen. Elke accountant die werkt bij dit kantoor in Oud-Beijerland, zorgt ervoor dat uw financiën altijd op orde zijn. Zo weet u zeker dat u altijd correcte gegevens paraat heeft, maar ook dat uw jaarrekening deskundig wordt opgesteld. Deze accountant in Oud-Beijerland is gespecialiseerd in diverse sectoren. Denk hierbij aan consumentengoederen, productie, automotive, bouw en meer. Als MKB-er bent u bij deze specialist dus altijd aan het juiste adres.

Altijd vertrouwd contact met de accountant in Oud-Beijerland

U wilt uw financiën op een goede manier laten regelen door de accountant in Oud-Beijerland. U kiest voor een betrouwbare partij die verstand van zaken heeft. Kies daarom voor Partner in Finance. Hier heef tu altijd contact met één aanspreekpunt die uw zaken regelt. Dit zorgt ervoor dat hij of zij uw gehele onderneming kent en u daarom altijd goed adviseert. Ook nemen zij graag uw financiële administratie over. Daarnaast is elke accountant die bij Partners in Finance in Oud-Beijerland werkt goed opgeleid en is deze continu bezig met het volgen van de laatste ontwikkelingen op het gebied van accountancy, zoals de actuele fiscale regels.

De accountant in Oud-Beijerland geeft financieel en fiscaal advies

Behalve voor financieel en fiscaal advies, zorgt de accountant in Oud-Beijerland ook voor de financiële administratie. Zij zijn altijd op de hoogte van de fiscale regelingen voor alle sectoren. Daarnaast blijven zij ook altijd up-to-date over de laatste ontwikkelingen. Hierdoor bent u zeker van deskundig advies van Partners in Finance. Is uw bedrijf gevestigd dichterbij Rockanje of Hellevoetsluis? Ook dan is Partner in Finance uw partner. Zij hebben namelijk drie verschillende vestigingen, waar de meest deskundige accountants van de regio werken. Zo heeft u het beste financieel en fiscaal advies altijd in de buurt en helpt men u ook met de financiële administratie.

Insig

Heeft u een eigen kledingwinkel? Hangt in deze winkel de mooiste kleding voor mannen en vrouwen? Dan wilt u uiteraard uw kleding zo mooi mogelijk presenteren. Dit doet u het best door passende en geschikte kunststof kledinghangers aan te schaffen. Maar waar vindt u deze goedkope kledinghangers? Bij METAPLASTICS BV. bestelt u deze gemakkelijk online. Door de eigen productiefaciliteit produceert deze groothandel goedkope kledinghangers die u in oplagen van enkele honderden stuks kunt kopen. Dit levert u als voordeel dat zij in staat zijn om alle soorten goedkope kunststof kledinghangers voor u te produceren. Kledinghangers op maat en door de kortere verkoopketen voor een voordelige prijs. Dat is wat u wilt voor uw winkel!

Groot assortiment aan goedkope kledinghangers bij de specialist

Naar wat voor kledinghangers bent u op zoek? Naar broekhangers, costuumhangers of blousehangers? Of heeft u jashangers of rokhangers nodig voor in uw kledingwinkel? Naar wat voor kunststof kledinghangers u ook op zoek bent, u vindt ze bij METAPLASTICS BV, waar steeds nieuwe modellen aan het assortiment worden toegevoegd. Extra voordeel voor u is dat zij kunststof kledinghangers van een goede kwaliteit aanbieden en dat het ook nog eens goedkope kledinghangers zijn. Deze prijzen zijn mogelijk doordat deze fabrikant beschikt over een eigen productiefaciliteit. Wat voor soort kledinghangers u ook wilt, zij produceren het voor u. In een grote of kleine oplage? Maak uw wensen kenbaar en bestel eenvoudig online. Na bestelling heeft u de goedkope en kunststof kledinghangers al binnen 3 dagen in huis!

Ga voor een verzorgde kledingwinkel met kunststof kledinghangers

Kledinghangers zijn onmisbaar in iedere kledingwinkel. Heeft u wel eens een winkel bezocht waar ze geen kledinghangers gebruikten? Oogde de winkel hierdoor rommelig en had u daarom geen zin om meer in deze winkel te kijken naar mooie kleding? Laat dit in uw eigen kledingwinkel niet gebeuren en bestel daarom goedkope kunststof kledinghangers bij METAPLASTICS BV. Bent u op zoek naar een grote oplage en naar speciale blousehangers? Door de eigen productiefaciliteit is vrijwel alles mogelijk bij deze fabrikant. Extra voordeel is dat het bestellen erg eenvoudig is. Vrijwel alle goedkope en kunststof kledinghangers zijn uit vooraard leverbaar, waardoor u de bestelling al binnen 1 tot 3 dagen op de stoep kunt verwachten. Waar wacht u nog op?

In welke situaties is een container huren slim?

Misschien denk je eraan om een container te huren, maar weet je hem om verschillende reden nog niet zeker, dan kan dit artikel je wel helpen. Wij zullen kijken naar verschillende situaties waarin het wel slim is om een container te huren.

Bij een renovatie

Als je jouw huis gaat renoveren, dan komt hier sowieso veel afval bij kijken, en dus is het verstandig om dan een container te huren. Of je nou jouw badkamer, keuken of het hele huis gaat verbouwen, er zal altijd afval ontstaan. En is niks vervelender dan overal afval hebben slingeren terwijl je verder wilt met de renovatie, dus is het handig om een te container te huren.

Een grote voorjaarsschoonmaak

Als je jouw huis gaat renoveren dan komt een container huren waarschijnlijk wel bij je op, maar in het geval van een grote schoonmaak heb je dit waarschijnlijk minder snel. Toch kan een container huren erg slim zijn wanneer je jouw huis gaat opruimen. Je hebt misschien een stuk meer rommel in huis dan je denkt, en dan is het handig om een container te hebben om dit allemaal in te kunnen dumpen.

Een tuin aanleggen of veranderen

Wanneer je een tuin bij jouw huis wilt aanleggen, of je de tuin volledig wilt veranderen, dan zal de groene bak niet voldoen. Een container huren is dus zo’n gek idee nog niet. Al die bomen die je gaat snoeien leveren toch meer takken op dan je denkt, en het is ook niet mooi om dat allemaal in de tuin te laten liggen.

Zoals je wel ziet zijn er genoeg situaties waarin je de twijfel aan de kant kunt zetten en gewoon een container huren moet, het gaat je uiteindelijk een hoop moeite besparen, geloof mij maar.

http://www.busschercontainers.nl/container-huren/