De administratie uitbesteden aan een goed administratiekantoor levert u veel voordelen op. Het is dan ook niet voor niets dat steeds meer bedrijven kiezen voor de administratie uitbesteden in plaats van de administratie zelf verzorgen. Zo is het uitbesteden van de administratie in verreweg de meeste gevallen voordeliger dan iemand in dienst nemen voor het voeren van de boekhouding.

De administratie uitbesteden levert veel voordelen op

Voor alle bedrijven, groot en klein, levert de administratie uitbesteden belangrijke voordelen op. Wij delen de belangrijkste drie voordelen graag met u.

1. U bespaart veel tijd

Onderzoek wijst uit dat bedrijven binnen het MKB op jaarbasis maar liefst een ruime 25 werkdagen kunnen besparen door de administratie uit te besteden. Gaat u de administratie uitbesteden aan een administratiekantoor, zoals aan Valk Administraties? Dan kunt u deze werkdagen dus jaarlijks extra besteden aan het behalen van nieuwe successen voor uw bedrijf.

2. U bent zeker dat alles altijd op orde is

Het is vanzelfsprekend belangrijk dat de administratie van uw bedrijf altijd op orde is. Veel ondernemers stellen het voeren van de administratie steeds uit, waardoor de zaken uiteindelijk achter gaan lopen. Hierdoor is de administratie niet altijd op orde en dit kan problemen geven bij een controle. De administratie uitbesteden zorgt ervoor dat uw boekhouding wél altijd op orde is.

3. U kunt de winst verhogen

De administratie uitbesteden kost niet veel wanneer u het in verhouding zet tot de tijd die u ervoor terug krijgt. Deze tijd kunt u besteden aan uw core business, waardoor u volop kansen heeft om meer winst te gaan draaien. In 25 extra werkdagen per jaar kunt u veel meer bereiken dan dat het uitbesteden van de administratie u kost. Uiteindelijk kunt u dus de winst verhogen door de administratie uit te besteden aan een ervaren administratiekantoor. Wel zo prettig, nietwaar?

https://valkadministraties.nl/

Zoekt u een bijzondere evenementenlocatie? Wij van C-Bèta bieden naast unieke evenementenlocatie ook bijzondere werkplekken in omgeving van Amsterdam aan. Een toplocatie in de Valley op Schiphol Trade Park. Een manier van ciruculair denken!

Bijzondere werklocaties in omgeving Amsterdam

Een kleine of grote werkruimte? Wij bieden een ruime keus die voldoet aan uw wensen. U kunt de ruimteshuren voor een dagdeel of de gehele dag. Wij laten de keuze aan u. Wij bieden circulaire evenementenruimtes aan die ten goede komen van de inspiratie. De ruimtes die wij aanbieden zijn zowel van binnen als van buiten een bron van inspiratie hierdoor wordt het creatieve brein getriggerd. Wij beschikken over verschillende circulaire ruimtes. Zoekt een ruimte waar 100-200 gasten in kunnen? Of evenementenruimte voor maar een paar mensen. Onze unieke locatie is omringt door een grote tuin waar verschillende evenementen kunnen plaatsvinden. Als duurzame en circulaire evenementenlocatie in de omgeving van Amsterdam denken wij graag mee over de mogelijkheden die bij uw past. 

circulaire omgeving

Wij zorgen vooor een snelle internetverbinding, unieke locatie en kop koffie. Dit moet het creatieve brein van de medewerkers positief beïnvloeden. Want iemand die werkt in elke dag dezelfde werkomgeving werkt niet bevorderd. Doorbreek dit en kom werken op een bijzondere werklocatie in de buurt van Amsterdam. Wijbieden werkplekken aan die zorgen voor inspiratie en frisse ideeën. Dit geeft u of uw persoon net dat beetje extra inspiratie die ze nodig hebben. Naast het feit dat u werkt in een unieke omgeving. Deze circulaire werkplek biedt de faciliteiten om goed te werken en geïnspireerd te raken door de omgeving. Het uitgangspunt van C-Bèta is daarom ook om bijna geen gebruik te maken van nieuwe grondstoffen. Dit is waar wij voor staan. U gaat werken in  één van de meest speciale werkplek in Nederland, hier speelt circulair een belangrijke rol speelt. 

Evenementenlocatie

Wij zijn uniek in veel opzichten. Onze prachtige ruimte is omgetoverd tot unieke evenementenlocatie met uitsluitend circulaire materialen in Hoofddorp.  Uw gasten worden daarnaast ontvangen in een van de mooiste en uniekste evenementenlocatie in Amsterdan. Bij ons speelt circulair een zeer belangrijke rol. Wat je ook in gedachte hebt, het kan bij C-Bèta! Of je nu op zoek bent naar kleine of grote ruimtes. Bij ons bent u aan het juiste adres. Meer informatie over de ruimtes? Neem dan contact op met een van onze medewerkers. En samen bieden we de oplossing die bij u past.

Bent u opzoek naar zo’n unieke werkplek of plek voor een evenement Bij C-Bèta heeft u veel mogelijkheden. Wij hebben diverse werkplekken in Amsterdam en evenementenlocatie in Amsterdam aan. 

http://c-beta.nl/

Met Linnen gordijnen brengt u sfeer aan in elk interieur. Gratis uw linnen gordijnen bestellen, kunt u doen bij ons. Wist u ook onze linnen gordijnen op maakt gemaakt worden? Nieuwsgierig geworden? Lees dan deze blog. 

Verschillende gordijnen

U heeft ruime keuze uit drie soorten gordijnen. Naast onze linnen gordijnen kunt u namelijk ook gaan voor linnenlook of transparante gordijnen. De verschillende gordijnen hebben ook verschillende eigenschappen. Linnen gordijnen hebben een grove structuur die zorgt voor een luxe uitstraling. Daarnaast zijn linnenlook gordijnen gemaakt van 100% polyester, maar toch hebben ze de karakteristieke uitstraling en structuur van linnen gordijnen. Ze kunnen door uzelf gereinigd worden, en ze zullen niet krimpen of kreuken. De Transparante gordijnen zijn een combinatie van polyester en linnen. De fijn geweven stof filtert niet alleen het licht, maar ook de doorkijk. Welke van de drie gaat u voorkeur naar uit?

Een stijlvol natuurproduct:Linnen

Linnen is een natuurproduct dat wordt gemaakt van de vezels van de vlasplant. Vlas groeide eeuwenlang in Nederland, maar met de opkomst van katoen en synthetische stoffen wordt het product in Nederland steeds minder verbouwd. Een groot deel wordt nu in andere delen van Europa verbouwd. Ook wordt linnen op milieuvriendelijke wijze geproduceerd, waardoor het product erg duurzaam is. De stof linnen heeft nog meer bijzondere eigenschappen. Het materiaal is sterk en kleurvast. Bovendien kan de stof 20 procent van het eigen gewicht absorberen aan vocht, terwijl het fris en droog blijft aanvoelen. Natuurproducten zijn erg populair in hedendaagse interieurs.  De grove structuur van linnen geeft de gordijnen een natuurlijke en luxueuze uitstraling. Wanneer u linnen gordijnen laat voeren worden ze een stuk voller. Dit benadrukt het stoere karakter van de gordijnen. Kortom, met linnen gordijnen brengt u absoluut sfeer aan in uw ruimte.

Gordijnen op maat gemaakt

Al onze linnen gordijnen worden gratis voor u op maat gemaakt. Kiest u voor linnen, linnenlook of transparant? Wilt u de gordijnen gratis laten voeren? Hangt u de gordijnen aan een rail of roede of kiest u voor losse ringen of zeilringen? De mogelijkheden zijn eindeloos. Om er voor te zorgen dat de gordijnen goed hangen, is het belangrijk om uw raam vooraf zorgvuldig op te meten. U meet de totale breedte, de totale hoogte en de breedte van het linker- en het rechter deel. Voor het meten van de hoogte moet u rekening houden met de ophangmethode.

Linnen gordijnen zijn een echte musthave in jouw interieur. De mogelijkheden zijn eindeloos en u bent verzekerd van een sfeervolle toevoeging op uw interieur. Maak het helemaal af met linnen gordijnen. U bestelt de gordijnen makkelijk en snel via onze webshop. Ook kunt u bij ons terecht voor gratis advies. Bent u benieuwd naar de mogelijkheden? Of wilt u meer weten over onze inmeet- en montageservice? Neem dan vooral contact met ons op.

http://www.linnengordijnenshop.nl/

U bent werkgever

U bent als organisatie uniek. U wilt een betrouwbare partner die u meerwaarde biedt en die levert wat u vraagt. Dát is de manier waarop u wilt werken.

Niet kletsen, maar aanpakken. Luisteren en professioneel meedenken. Simpelweg het beste willen voor onze klanten. Dát is de manier waarop Werkcontact werkt.

Als organisatie heeft u te maken met verschillende zaken op het gebied van Personeel & Arbeid. Werkcontact kan uw uw partner worden bij zaken op het gebied van Personeel & Arbeid, zoals outplacement en re-integratie.

Outplacement

Reorganisaties, fusies en herstructureringen hebben immers vaak gevolgen voor de omvang en samenstelling van uw personeelsbestand. Outplacement vormt dan een mensgerichte en kostenbesparende oplossing om tot de juiste personeelssamenstelling te komen. Werkcontact verzorgt professionele, resultaatgerichte begeleiding van (groepen) medewerkers waarvan de arbeidsplaats komt te vervallen.

Wij stellen twee zaken centraal: uw sociale imago en het welbevinden van de werknemer. Beiden zijn bij ons verzekerd van deskundigheid en mensgerichtheid, dat resulteert in het behalen van de doelstelling.

Door ons hechte netwerk staan wij midden in de arbeidsmarkt. Dit voorspelt een voorspoedige herplaatsing van uw medewerker. Wij richten in het outplacementtraject direct op de concrete arbeidsmogelijkheden van uw medewerker. Onder begeleiding van een persoonlijke consultant geven actiegerichte jobcoaching, jobclubs en empowermenttraingen richting aan dit proces.

Uw werknemer heeft één vaste contactpersoon: de consultant. Onze consultants zijn deskundig in outplacement. Zij beschikken over een uitgebreid netwerk, kennen de weg in het woud van wetten en regels en spreken de taal van bedrijfsartsen en andere specialisten. Zij zijn daardoor uitstekend in staat om u en uw werknemer te adviseren en te ondersteunen bij de soms lastige stappen die genomen moeten worden.

Re-integratie

De wetgeving verplicht u tot re-integratie van verzuimende werknemers. Een complexe taak. De regels zijn niet alleen voortdurend aan verandering onderhevig, maar bovendien heeft u met een groot aantal betrokken partijen te maken: de werknemer, het UWV, de Arbo-dienst, een bedrijfsarts. Onderzocht moet worden wat de reden van het verzuim is en hoe uw werknemer weer blijvend aan passend werk komt.

 

https://www.outplacementbureau.nl

Administratie uitbesteden is misschien een goede optie voor u. Er zitten namelijk veel voordelen aan het uitbesteden van uw loonadministratie. en salarisadministratie uitbesteden. Op zoek naar salarisadministratie in Valkenswaard of administratiekantoor in Valkenswaard? U leest het in deze blog.

Biedt uitbesteden een uitkomst?

U kunt prima uw administratie zelf bijhouden, maar u kunt ook uw administratie uitbesteden. Kleinere bedrijven kunnen gemakkelijk zelf hun administratie doen. Maar soms is er geen keus. Zo heb je een accountantsverklaring nodig bij de besloten vennootschap als ondernemingsvorm.Het uitbesteden van de administratie biedt een uitkomst wanneer u hier onnodig veel tijd aan kwijt bent of merkt dat u kennis op dit gebied tekort komt. AD-Vi helpt u!

Waar houdt een boekhouder zich mee bezig?

Een boekhouder houdt zich bezig met verschillende zaken. Bijvoorbeeld het bijhouden van inkomsten en uitgaven. Zo houdt u overzicht in de financiële situatie van uw onderneming. Ook het bijhouden van financiële transacties, verslagen opstellen en nauwkeurig verifiëren van documenten behoort tot het takenpakket. Een boekhouder is verantwoordelijk voor het opmaken van facturen, het opstellen van jaar- en resultatenrekeningen, het doen van BTW-aangifte en het uitvoeren van bankverrichtingen. Kies in ieder geval altijd voor een full-service kantoor. Zo kunt u verschillende diensten uitbesteden bij hetzelfde bedrijf. Dat geeft gemak en is ook nog eens handig.

Een weloverwogen keus

Wel of niet uw administratie uitbesteden? Dat is een afweging die weloverwogen gemaakt dient te worden. Maar wat zijn de grootste voordelen van het uitbesteden van uw administratie? Het grootste voordeel van het uitbesteden van uw administratie is dat u er beduidend minder omkijken naar hebt. Zo hoeft u zich niet alleen niet meer te verdiepen in allerlei regels, formules, wetten en andere rompslomp, maar u hoeft er ook geen tijd meer aan te besteden. Wanneer u uw administratie uitbesteed heeft u altijd inzicht in uw administratie en kunt u gemakkelijk contact opnemen met het administratiekantoor. Natuurlijk kost het uitbesteden van uw administratie geld, maar u krijgt er ook een hoop, misschien wel meer voor terug.

Op zoek naar een boekhouder in Valkenswaard? Of een administratiekantoor in Veldhoven? Dan bent u bij AD-Vi aan het juiste adres. 

https://www.advi.nl

Hofkens HIG is al jarenlang actief als schoonmaakbedrijf. Inmiddels voeren honderden professionele Allesreiniger schoonmaakwerkzaamheden uit voor bedrijven door heel Nederland in verschillende branches. Met Hofkens HIG hoeft u zich geen zorgen te maken over vieze bedrijfsruimtes. Wij zorgen nemen al uw schoonmaakwerkzaamheden uit handen. Wat zijn de voordelen van Hofkens HIG? Lees het hier!

Waarom de keuze voor Hofkens HIG?

Met Hofkens HIG bent u helemaal verzekerd van een schone werkomgeving. Wij staan voor kwaliteit en veiligheid. Dit is terug te vinden in onze medewerkers. Onze medewerkers zijn goed opgeleid en beschikken hierdoor over veel kennis in het schoonmaken in diverse omgevingen. Hier staat de hygiëne bij iedereen voorop.

Gespecialiseerd schoonmaakbedrijf in Tilburg en Den Bosch

Op zoek naar reguliere schoonmaak in Tilburg en/of reguliere schoonmaak in Den Bosch? Wij voeren al ruim 57 jaar diverse schoonmaakwerkzaamheden uit voor diverse bedrijven. Of je nu op zoek bent naar dagelijkse schoonmaak of periodieke schoonmaak. Voor elk bedrijf is er een schoonmaakprogramma op maat!

Industriële reiniging in Tilburg en/of Den Bosch?

Zoekt u een schoonmaak partij die ervaring heeft met industriële reiniging? Dan zijn wij van Hofkens HIG de ideale schoonmaak partij voor u. Onze medewerkers hebben de afgelopen jaren veel ervaring opgebouwd in de industriële sector. En willen u graag helpen met het schoonmaken van uw bedrijf.

Met Hofkens HIG heeft u alle schoonmaakwerkzaamheden onder één dak. Bij ons kunt u altijd terecht. Wij zijn niet alleen een schoonmaakbedrijf in Tilburg, maar ook een schoonmaakbedrijf in Den Bosch. Bent u nieuwsgierig naar ons geworden? Wilt u meer informatie weten over al onze diensten? Neem dan contact met ons op.

https://www.insig.nl/

Wanneer u gebruikmaakt van de diensten van Belastingkantoor Mutandis, het administratiekantoor in Hilversum, profiteert u van enkele voordelen. Zo ontvangt u altijd persoonlijke begeleiding van een vaste contactpersoon. Hiervan kunt u verwachten dat hij of zij proactief is en helder en duidelijk advies geeft. Ook is uw contactpersoon altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van belastingen en bedrijfsadministratie. Ook worden er altijd duidelijke afspraken gemaakt, bijvoorbeeld over de kosten. Er wordt altijd met vaste tarieven gewerkt en kunnen u een besparing tot 40% op uw administratiekosten bieden. Tot slot is Belastingkantoor Mutandis geregistreerd in het Register van Erkend Belastingadviseurs.

Uw gehele administratie geregeld

Veel ondernemers is het een doorn in het oog: het doen van de bedrijfsadministratie. Het is een tijdrovende klus die door de veranderende regels alleen maar ingewikkelder wordt. Toch is het wel belangrijk dat dit juist gebeurt, want dan weet u hoe uw bedrijf er financieel voor staat en neemt u de juiste beslissingen voor de toekomst. Ook prettig: uw administratie wordt geregeld, terwijl u zich bezighoudt met uw bedrijfsvoering! De specialisten doen ondertussen bijvoorbeeld uw loonadministratie. Men berekent de juiste lonen, maakt overzichtelijke loonstroken en vult de aangifte loonbelasting voor u in. Ook pensioenzaken voor uw medewerkers worden geregeld. Wilt u (een deel van) uw administratie toch zelf blijven doen? Dit kan eenvoudig in het online boekhoudsysteem van het administratiekantoor uit Hilversum.

Waar kunt u het administratiekantoor uit Hilversum voor inschakelen?

Behalve voor het doen van de loon- en belastingadministratie, doen de deskundige medewerkers van het administratiekantoor in Hilversum ook met plezier uw financiële administratie. Zo stellen zij jaarrekeningen en de deponeringsstukken voor de KvK op. Ze adviseren u verder graag op bedrijfseconomisch en fiscaal vlak. Ook ondersteunen ze u bij boekenonderzoeken en helpen u bij het opstellen van bezwaarschriften. Wilt u een onderneming starten of juist beëindigen? Ook dan helpen ze u graag verder.

http://www.mutandis.nl

De bedrijfsautoverzekering van 123bestelautoverzekering.nl is eenvoudig af te sluiten op de website van deze specialist. Hier vergelijkt u de aanbiedingen van verschillende verzekeraars met elkaar. U krijgt een duidelijk overzicht in mogelijke dekkingen. Zo vindt u gemakkelijk een bedrijfsautoverzekering die bij u past. U vraagt een offerte aan, die u binnen enkele dagen in uw mailbox ontvangt. Bij de keuze voor uw bedrijfsautoverzekering is het belangrijk dat u kiest voor de dekking die past bij uw rijgedrag. Daarnaast kiest u voor het bedrag aan eigen risico dat bij u past. Heeft u vaak schade? Kies dan voor een lager eigen risico. Gebeurt er niet zo vaak iets met uw bedrijfsauto, dan is het op termijn voordeliger om een hoger eigen risico af te sluiten. Ook verschilt het per verzekeraar of u uw eigen autoschadeherstelbedrijf kunt kiezen. Zo gaat u goed verzekerd de weg op.

Een voordelige bedrijfsautoverzekering voor ondernemers

Bij het afsluiten van een bedrijfsautoverzekering profiteren ondernemers van een aantal voordelen. Zo kunnen zij de BTW van de verzekering verhalen op de aanschaf en het onderhoud van de auto. Hierdoor kunnen zij de BTW terugvragen en profiteren zij van een lagere premie. Dat is nog eens voordelig!

Optimaal verzekerd met de juiste bedrijfsautoverzekering

Met het afsluiten van een bedrijfsautoverzekering alleen bent u er nog niet. Hiermee is namelijk alleen uw auto verzekerd, maar uw medewerkers in de auto niet. Om ervoor te zorgen dat uw personeel ook goed verzekerd is, sluit u op 123bestelautoverzekering ook eenvoudig een schadeverzekering voor inzittenden af. Hiermee is ook de bestuurder van de auto verzekerd. De verzekering keert altijd uit bij overlijden of blijvende invaliditeit, ongeacht het aantal inzittenden, wie er gereden heeft en wie er schuldig was aan het ongeluk. De schade wordt snel afgehandeld en de kosten worden verhaald op de veroorzaker van het ongeluk, indien dit mogelijk is.

https://www.123bestelautoverzekering.nl/

Creëer een unieke sfeer in een ruimte met lijnverlichting. Hiermee vult u eenvoudig de inrichting in uw showroom, fabriekshal of kantoorpand aan. Deze laat u installeren door de specialisten van CableSpace. Lijnverlichting geeft een unieke sfeer, maar is daarnaast ook erg veelzijdig. Dit komt doordat lijnverlichting bestaat uit verschillende delen die verlengt en ingekort kunnen worden. Hierdoor is het zeer eenvoudig om tijdens het installatieproces aanpassingen te doen en met verbouwingen is het eenvoudig uit te breiden. Voor de stroomtoevoer is het aan te raden om een spanningsrail te laten installeren door CableSpace. Een spanningsrail zorgt ervoor dat de elektriciteit veilig en snel wordt vervoerd.

Dit is waarvoor u lijnverlichting gebruikt

Bent u bekend met de toepassing van lijnverlichting in uw pand? Lijnverlichting geeft een ruimte een unieke uitstraling en is daarnaast erg efficiënt. Zo wordt het gebruikt om grote ruimtes te verlichten, zoals fabrieken, maar u ziet het ook terug in showrooms en winkels. Of u nu een kantoor, winkel, showroom of fabriek heeft, een specialist als CableSpace zorgt ervoor dat lijnverlichting altijd perfect past bij uw bedrijfspand. Zij hebben al meer dan 20 jaar ervaring in het uitvoeren van montagetechniek, zoals het installeren van lijnverlichting en een spanningsrail, en zijn inmiddels uitgegroeid tot marktleider op dit gebied. CableSpace verzorgt de professionele installatie van uw complete elektriciteitsnetwerk.

Compact elektriciteit vervoeren met een spanningsrail

Schakel voor de juiste organisatie van de elektriciteitsstromen in uw kantoor, winkel of fabriek een professional in. Hiermee vergroot u de veiligheid voor u en uw werknemers. Bovendien zijn reparaties gemakkelijk op te lossen. Hoe u dit doet? Met een spanningsrail op maat van CableSpace. Deze specialist zorgt ervoor dat de elektriciteit op een efficiënte en compacte wordt vervoerd en dat terwijl er rekening wordt gehouden met People, Planet en Profit. Zo weet u zeker dat de elektriciteitsstromen goed geregeld zijn en u zo milieuvriendelijk onderneemt. CableSpace zorgt er daarnaast ook voor dat uw pand wordt voorzien van nieuwe werkplekverlichting van de hoogste kwaliteit om de juiste sfeer te creëren in elke ruimte.

Als ondernemer heeft u het vaak druk en niet altijd tijd voor de financiële administratie. Daarom is het een goed idee Partners in Finance in te schakelen. Elke accountant die werkt bij dit kantoor in Oud-Beijerland, zorgt ervoor dat uw financiën altijd op orde zijn. Zo weet u zeker dat u altijd correcte gegevens paraat heeft, maar ook dat uw jaarrekening deskundig wordt opgesteld. Deze accountant in Oud-Beijerland is gespecialiseerd in diverse sectoren. Denk hierbij aan consumentengoederen, productie, automotive, bouw en meer. Als MKB-er bent u bij deze specialist dus altijd aan het juiste adres.

Altijd vertrouwd contact met de accountant in Oud-Beijerland

U wilt uw financiën op een goede manier laten regelen door de accountant in Oud-Beijerland. U kiest voor een betrouwbare partij die verstand van zaken heeft. Kies daarom voor Partner in Finance. Hier heef tu altijd contact met één aanspreekpunt die uw zaken regelt. Dit zorgt ervoor dat hij of zij uw gehele onderneming kent en u daarom altijd goed adviseert. Ook nemen zij graag uw financiële administratie over. Daarnaast is elke accountant die bij Partners in Finance in Oud-Beijerland werkt goed opgeleid en is deze continu bezig met het volgen van de laatste ontwikkelingen op het gebied van accountancy, zoals de actuele fiscale regels.

De accountant in Oud-Beijerland geeft financieel en fiscaal advies

Behalve voor financieel en fiscaal advies, zorgt de accountant in Oud-Beijerland ook voor de financiële administratie. Zij zijn altijd op de hoogte van de fiscale regelingen voor alle sectoren. Daarnaast blijven zij ook altijd up-to-date over de laatste ontwikkelingen. Hierdoor bent u zeker van deskundig advies van Partners in Finance. Is uw bedrijf gevestigd dichterbij Rockanje of Hellevoetsluis? Ook dan is Partner in Finance uw partner. Zij hebben namelijk drie verschillende vestigingen, waar de meest deskundige accountants van de regio werken. Zo heeft u het beste financieel en fiscaal advies altijd in de buurt en helpt men u ook met de financiële administratie.