webdesign

Laten we eerst een trefwoord definiëren. Wie zijn de fictieve personages?

In wezen kunnen ze als volgt worden gedefinieerd: ze zijn uitgevonden door de ontwerper (de inhoud en vorm van deze wezens zijn uitgevonden) of non-fictief, bekend bij iedereen, ‘gekopieerd’ (precies opnieuw getekend, niet gereproduceerd ‘natuur’) uit het leven (of uit sprookjes) (de vorm van hun presentatie is verzonnen ) tekens die in het reclameframe aanwezig zijn als betekenisvormende elementen.

Hun nut voor de maker van advertenties wordt verzekerd door hun uitvoering van de volgende functies:

Ze zijn bestand tegen de taak om de irritatie van mensen weg te nemen met het belang van reclame. Deze nobele taak wordt vervuld door:

Het potentieel dat inherent is aan de uitgevonden wezens om het idee uit te breiden van lay-out naar lay-out / van video naar video (de zogenaamde serialisatie).

Gebruik humor als deze wezens in belachelijk gekunstelde vormen zijn.

Het gebruik van nieuwsgierigheid, walging of een andere emotie, als deze wezens de juiste semantiek hebben.

Met deze tekens kunt u veel nuttige en interessante dingen vertellen over het object van reclame, zonder ruimte voor de tekst te verspillen, en dus het geld van de adverteerder en de tijd van de respondent besparen.

Ze zorgen ervoor dat u zich onderscheidt van de rest van de reclameboodschappen door originaliteit. Zoals de auteurs van de schattig-vervelende monsters Sunsilk schrijven: “Waarom zouden verfijnde modellen met een bos glanzend haar, geretoucheerd op een computer, reclame maken voor shampoos? De eerste stap om deze stereotypen te doorbreken, gemaakt door Sunsilk, waarin de hoofdpersonen grappige monsters zijn, veranderde letterlijk de manier waarop we denken over reclame voor cosmetica en haarverzorgingsproducten. Voor het eerst werden haarproblemen eenvoudig, ongebruikelijk en met humor bekeken (zie het tweede item van de eerste functie op onze lijst – II), waarbij elk probleem als een grappig monster werd afgebeeld. “

Ik denk dat op basis van de gespecificeerde functies en definities aan elk een “paspoort” kan worden toegewezen met kenmerken:

Uitgevonden of uit het leven gehaald.

Specifiek uitgevoerde functies (als het irritatie verlicht, wat dan, als ze over het object praten, wat dan precies).

Fictieve personages, in tegenstelling tot geschetste, geven de ontwerper alle bevoegdheden – wat het personage zal zijn, welk personage hij zal hebben, wat hij zal symboliseren, welke emoties hij moet oproepen – het hangt allemaal af van de maker-maker. Ze zeggen de waarheid: als je een duivel tekent, kan niemand je van een leugen veroordelen – niemand heeft hem gezien en weet niet hoe hij eruitziet.

Neem contact met ons op en we bespreken verschillende mogelijkheden.

E-mail: info@webdevelopmentapp.com 
BE: +32 499 41 46 24 
Franklin Rooseveltplaats 12, 2060 Antwerpen, Belgie

https://webdevelopmentapp.com/nl/

Insig

 

Een SEO scan kun je laten uitvoeren als je aan de slag wilt met zoekmachine optimalisatie. Met zoekmachine optimalisatie kun je bovenaan in Google komen. Iets wat graag elke bedrijf of ondernemer zou willen. Helaas werkt het niet zo makkelijk. Dit komt bijvoorbeeld omdat  Google vaak zijn algoritme verandert en daardoor verandert de rang volgorde van de zoekresultaten. Maar daar kun op anticiperen door zoekmachine optimalisatie. Een SEO-scan is daarbij de eerste stap.

Wat is zoekmachine optimalisatie?

 Zoekmachine optimalisatie is een van de vormen van SEO. SEO is da weer een verzameling van technieken. Deze technieken zijn gericht op het optimaliseren en verbeteren van je website of webshop voor de vindbaarheid in zoekmachines zoals Google. Met een SEO-scan weet je hoe goed je zoektermen scoren en weet je wat je moet doen om de zoekmachine resultaten te optimaliseren.  De resultaten uit een SEO scan zijn de basis voor een optimalisatie van de zoekmachine resultaten.

 

Hoe werkt het?

 Zoekmachine optimalisatie is dus zorgen dat je website beter scoort aan de hand van de zoektermen die op de pagina staan.  Allereerst wordt er dus een gratis SEO-scan uitgevoerd. Dit is een manier om te kijken naar welke zoekwoorden er relevant zijn voor jouw bedrijf of product en hoe vaak erop wordt gezocht. Deze zoekwoorden uit de SEO scan moeten dus vaak terugkomen op de site, dan scoort de site hoger. Daarna moeten er ook nog wat extra content en linkjes worden gecreëerd zodat Google ziet dat jouw website belangrijk  is. Het is een proces wat regelmatig terug keert omdat Google zijn algoritmes vaak omgooit. Elke keer begint het proces met een SEO-scan. Hou je dit regelmatig bij heb je kans dat je op de hogere posities in de zoekmachine terecht komt Hierdoor heb je meer verkeer op de website, wat ook mee helpt aan het verbeteren van de zoekmachine resultaten.